donderdag 8 september 2011

Het begin

Wat doe je als je al jaren voor je plezier verhaaltjes schrijft, op alles, maar dan ook echt alles in Nederland en op de wereld commentaar hebt en nooit genoeg krijgt van jezelf. Dan begin je een blog! Ik loop er wat mee achter, dat weet ik. Maar het gaat leuk worden hoor mensen! Dit ben ik van plan.

Omdat ik eigenlijk al eventjes aan het schrijven ben, post ik eerst wat verhalen die ik vroeger geschreven heb. Ik zet er de datums voor je bij, zodat je jezelf een beetje kan inleven in het verleden. Ik heb niet altijd gelijk, dat wil ik ook niet. Alles wat ik schrijf is een menig van mij. Soms ben ik er iets te hard in, maar ik wil nooit iemand beledigen of iets anders aanpraten. Dit is mijn verhaal, mijn Story, mijn HIStory.

Veel plezier met lezen,

Mark Slegers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten